Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egyelőre egyik cég sem reagált a híresztelésre.
Felvásárolná a Ralph Laurent az LVHM – számolt be a két cég ügyeit közelről ismerő forrásokra hivatkozva az Axios. A portál értesülését egyelőre egyik cég sem kommentálta.
Az európai központú LVHM portfóliójában mára szerepel a Celine és a Givenchy is, az utóbbi években pedig betörtek az amerikai piacra is. 2021. januárjában a divatmárka hivatalosan is megvásárolta az amerikai Tiffany & Co. ékszermárkát is.
Az LVHM tulajdonosainak kezei közt a Tiffany & Co. jelentős arculati változáson esett át, elhagyták például jellegzetes kék színárnyalatukat is. A cég szerint a márka modernebb arculatot kapott, amivel a fiatalok körében is vonzóbbnak számít. Az Axios értesülései szerint az LVHM hasonló változtatásokra készülhet a Ralph Lauren esetében is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.