Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A vezető streamingplatformnál azután merült fel egy alacsonyabb árú, hirdetésekkel futó szolgáltatás ötlete, hogy a vállalat először számolt be ügyfélveszteségről, amitől a részvényei is zuhanni kezdtek.
A Netflix Inc. szolgáltatásának alacsonyabb árú, reklámokkal ellátott változatát tervezi létrehozni, számolt be róla a Fortune. Ez nagy változást hozna a streamingszolgáltató számára, miután évekig csak reklámmentes filmeket és sorozatokat kínált.
Reed Hastings társ-vezérigazgató egy befektetőkkel folytatott keddi telefonbeszélgetésen vetette fel a reklámozás lehetőségét, miután a Netflix az első negyedévben 200 ezres ügyfélveszteséget jelentett – az első nagy mértékű csökkenést egy évtized óta –, és további 2 milliós csökkenést prognosztizált erre a negyedévre.
A Netflixnek világszerte csaknem 222 millió ügyfele van. Az előfizetők számának növekedése azonban megállt, és a legutóbbi negyedévben a 9,8 százalékkal 7,87 milliárd dollárra nőtt bevétel elmaradt a Wall Street előrejelzéseitől.
A Netflix becslése szerint több mint 100 millióan nézik a szolgáltatást anélkül, hogy fizetnének érte. Ennek okairól ebben a cikkünkben olvashatnak részletesebben.
"Akik követték a Netflixet, tudják, hogy elleneztem a reklámok bonyolultságát, és nagy rajongója vagyok az előfizetés egyszerűségének" – mondta Hastings a telefonbeszélgetésen. "Még nagyobb rajongója vagyok azonban a fogyasztók választási lehetőségének, és az, hogy azok a fogyasztók, akik alacsonyabb árat szeretnének és reklámtűrőek, megkapják, amit kívánnak, nagyon is észszerű" – folytatta a Hastings, aki szerint a következő egy-két évben lehet valóság az ötletből.
A Netflix részvényei 27 százalékkal 256 dollárra estek, miután a vezető streamingszolgáltató az előrejelzésektől elmaradó pénzügyi eredményekről számolt be, és közölte, hogy a második egymást követő negyedévben is ügyfélveszteségre számít.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.