Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Balásy Gyula két vállalkozásánál landolt a pénz nagy része.
Közel bruttó 2 milliárd forint közpénzt adott az állam a birkózó Eb-re – derült ki az Átlátszó cikkéből. A lap sokáig kutatta, hogy mennyivel támogatták az Eb-t, aztán kiderült, hogy rossz helyen keresik, mert a pénz nem a Németh Szilárd által elnökölt Magyar Birkózók Szövetségénél (MBSZ) landolt, hanem a Nemzeti Sportügynökségnél (NSÜ).
Az NSÜ-től megtudták, hogy a sporteseményre kapott bruttó 1 947 192 430 forintból, mintegy bruttó 1,88 milliárdot rendezvényszervezésre és kommunikációra költötték el. A cikk szerint a munkával a Moonlight Event Szolgáltató Rendezvényszervező Kft.-t és a Visual Europe Zrt.-t bízták meg. Mindkét cég mögött Balásy Gyula (képünkön) áll. A NER-es üzletember kommunikációs cégei hosszú évek óta az állam kizárólagos partnerei, ők gyártják például a kormányzati „kék plakátokat”.
Utoljára februárban írtunk Balásyról, amikor kiderült, hogy február elejéig már csaknem 20 milliárd forint értékben kötött velük szerződést a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.