szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak.

Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, a Zalando szerdán Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt – írták az erről szóló sajtóközleményben. A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak az Adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger márkáktól kezdve a Hugo Bosson és a Guessen át egészen Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino divatos darabjaiig.

De a Zalando kínálatában számos olyan márkával is találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyar piacon.

A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket. Az ügyfelek választhatják a házhoz szállítást, és az akár több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot is. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével, vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!