Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak.
Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, a Zalando szerdán Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt – írták az erről szóló sajtóközleményben. A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak az Adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger márkáktól kezdve a Hugo Bosson és a Guessen át egészen Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino divatos darabjaiig.
De a Zalando kínálatában számos olyan márkával is találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyar piacon.
A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket. Az ügyfelek választhatják a házhoz szállítást, és az akár több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot is. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével, vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Már be is adták a védjegyoltalmi kérelmet.
A Krímben zajlott az akció.