Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az üzletben kizárólag önkiszolgáló kasszák vannak.
A tatabányai Decathlon immár kizárólag önkiszolgáló pénztárakkal várja vásárlóit – derül ki a cég közleményéből. Ebben arról is szó esik, hogy a szektor történetében mérföldkövet jelentő lépés része a vállalat összes magyarországi áruházát érintő, nagy automatizációs projektjének, amelytől
évi több tízezer megspórolt munkaórát és országos átlagban mintegy 2 éves megtérülést várnak.
A Decathlon szerint részben az égető munkaerőhiány enyhítése a cél az önkiszolgáló kasszák létesítésével, és hogy a direkt értékesítésben részt vevő munkatársaknak ne kelljen beülniük a pénztárakhoz.
A vállalat legnagyobb, budaörsi áruházában egy éve 15 hagyományos kassza működött, ezek heti 520 órányi munkát adtak a dolgozóknak. Ez jelenleg, amikor 5 hagyományos pénztár mellett 10 önkiszolgáló üzemel (ezek közül 5 csak bankkártyát, 5 pedig készpénzt is elfogad) már kevesebb mint 300 óra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.