Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Egy brit hatóság szerint a brunei légitársaságnak is sokkal jobb a panaszkezelése, mint a Wizz Airnek.
A brit Civil Aviation Authority (CAA, polgári repülési hatóság) „határozott aggodalmainak” adott hangot a magyar Wizz Air légitársaság nagy-britanniai működésével kapcsolatban, „elfogadhatatlannak” nevezve a Wizz gyakorlatát, mivel nagyságrendekkel több panaszkezelési ügyük eszkalálódik, mint más légitársaságoknak – írja az Independent.
A hatóság megállapította, hogy a légitársaság minden egymillió utasára 811 olyan panasz jut az Egyesült Királyságban, amelyet a Wizz Air nem old meg, és ezért a panaszosnak független szervekhez kell fordulniuk, ha azt akarják, hogy megoldást kapjanak a problémájukra.
Ez a szám még a második legrosszabb adatokkal rendelkező Royal Brunei Airlinest is messze felülmúlja (náluk 555 panaszt kell független hatósághoz vinni), ezen az egy társaságon kívül viszont mindenki másnak kevesebb mint fele annyi ilyen ügye van, mint a Wizz Airnek:
az EasyJetnek 245, a Ryanairnek 235, a British Airwaysnek pedig 166, millió utasra vetítve.
Anna Bowles, a CAA egyik vezetője közölte: az utasoknak „minden joguk megvan” ahhoz, hogy reménykedjenek a panaszaik „gyors és hatékony” megoldásában és a „méltányos elbánásban”. A Wizz Air rossz statisztikája, valamint az, hogy „nagy számban” születtek már ellenük szóló ítéletek, „komoly aggodalmakat kelt”.
„Világossá tettük a Wizz Air számára, hogy a viselkedésük elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt határidejű panaszokat még karácsony előtt rendezzék” – mondta Bowles, hozzátéve, hogy a továbbiakban is szoros figyelemmel követik az ügyet, és „nem fognak habozni, hogy további intézkedéseket tegyenek”, amennyiben szükséges.
A Wizz Air kiadott egy bocsánatkérő közleményt, amelyben leszögezik, a rekordszámú panasz 91 százalékát már rendezték, és megduplázták az ügyfélszolgálati munkatársaik számát.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A kormánytagok tavalyi jövedelmi rangsorában csaknem 400 milliós bevétellel harmadik Lázár Jánosnál egy közel 200 milliós tétel forrása nem volt tisztázott. Eddig.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.