Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy brit hatóság szerint a brunei légitársaságnak is sokkal jobb a panaszkezelése, mint a Wizz Airnek.
A brit Civil Aviation Authority (CAA, polgári repülési hatóság) „határozott aggodalmainak” adott hangot a magyar Wizz Air légitársaság nagy-britanniai működésével kapcsolatban, „elfogadhatatlannak” nevezve a Wizz gyakorlatát, mivel nagyságrendekkel több panaszkezelési ügyük eszkalálódik, mint más légitársaságoknak – írja az Independent.
A hatóság megállapította, hogy a légitársaság minden egymillió utasára 811 olyan panasz jut az Egyesült Királyságban, amelyet a Wizz Air nem old meg, és ezért a panaszosnak független szervekhez kell fordulniuk, ha azt akarják, hogy megoldást kapjanak a problémájukra.
Ez a szám még a második legrosszabb adatokkal rendelkező Royal Brunei Airlinest is messze felülmúlja (náluk 555 panaszt kell független hatósághoz vinni), ezen az egy társaságon kívül viszont mindenki másnak kevesebb mint fele annyi ilyen ügye van, mint a Wizz Airnek:
az EasyJetnek 245, a Ryanairnek 235, a British Airwaysnek pedig 166, millió utasra vetítve.
Anna Bowles, a CAA egyik vezetője közölte: az utasoknak „minden joguk megvan” ahhoz, hogy reménykedjenek a panaszaik „gyors és hatékony” megoldásában és a „méltányos elbánásban”. A Wizz Air rossz statisztikája, valamint az, hogy „nagy számban” születtek már ellenük szóló ítéletek, „komoly aggodalmakat kelt”.
„Világossá tettük a Wizz Air számára, hogy a viselkedésük elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt határidejű panaszokat még karácsony előtt rendezzék” – mondta Bowles, hozzátéve, hogy a továbbiakban is szoros figyelemmel követik az ügyet, és „nem fognak habozni, hogy további intézkedéseket tegyenek”, amennyiben szükséges.
A Wizz Air kiadott egy bocsánatkérő közleményt, amelyben leszögezik, a rekordszámú panasz 91 százalékát már rendezték, és megduplázták az ügyfélszolgálati munkatársaik számát.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.