Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Drága mulatság szanaszét hagyni a közbicikliket.
Tavaly szeptember óta 5 ezer forintos felárat kell fizetni azért, ha a kibérelt Mol Bubi biciklit állomáson kívül zárja le valaki. A Budapesti Közlekedési Központ a Telex megkeresésére közölte, hogy a pótdíj bevezetése óta
4 millió utazásból minden 500. esetén számították fel az extra költséget.
A 8 ezer esetben kiszabott büntetés a fővárosi közlekedési társaság számára eddig összesen bruttó 42 millió forint bevételt jelentett.
Arról már korábban beszámoltunk, hogy januártól drágul Budapest közbicikli-szolgáltatása: a havibérlet ára jövőre 500 helyett 1000 forint lesz, az éves bérletért 5000 helyett 8500 forintot kell majd fizetni, a percdíj pedig 20-ról 40 forintra emelkedik.
Az új Bubi remek, csak néhány apró és egy nagy baj van vele
Kipróbáltuk az új fővárosi közbringát: tudja, amit tudnia kell, élvezet használni. A legnagyobb probléma, hogy mindeközben a vacak réginek álcázza magát.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.