Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Procter & Gamble-től jött Gabriel Makki.
„Az én életemben ez jelentős változás, a cég életében pedig előrelépés" – fogalmazott a távozó Klekner Péter, hozzátéve, hogy részéről személyes döntés volt a mostani váltás, szeretne visszatérni Prágába, és egy kicsit pihenni is.
A karácsonyi időszak sokkal pánikmentesebben, strukturáltabban tudtuk szervezni a rendeléseket – válaszolta arra a kérdésre Klekner, hogy mire a legbüszkébb az elmúlt időszakából. Arra a kérdésre pedig, hogy mire kevésbé, úgy felelt, hogy „még vannak dolgok, amivel ügyesen el tudjuk rontani az ügyfélélményt, ez nagyon kicsi százalék, de nagyon fájó dolog”.
Fantasztikus élmény, nagyon izgatott vagyok – kezdte az ügyvezető igazgató, Gabriel Makki, aki szerint érkeztével nem várható nagy változás, a fő cél, hogy az eddigiekhez hasonlóan ugyanúgy ki akarják szolgálni az ügyfeleket és természetesen lépésről lépésre megváltoztatni az iparágat. Ennek megfelelően egyelőre ő is ismerkedik még a céggel, mint mondta, sok mindent akar még tanulni, hiszen „jó formában” van a cég, ezt szeretné folytatni.
Makki a közelmúltban a Procter & Gamble Central Europe regionális alelnöke, kereskedelmi tisztviselője és igazgatósági tagja volt, és több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi FMCG üzleti és felsővezetői területén.
A Magyarországon 2019 végén indult Kifli.hu a hazai online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője, a cseh Rohlik magyar leányvállalata a GKID tavalyi, az e-kereskedelem hazai szereplőit rangsoroló listáján a 6. helyet érte el.
A kereskedő, amelyiknek sikerült Magyarországon felülírni a megszokott játékszabályokat
Kevés cégnek sikerül egyből akkora nyomot hagynia a piacon, mint a kifli.hu-nak. Magyarországon tanulták meg, mit jelent az, hogy terjeszkedni, új vásárlókat szerezni - mondja Klekner Péter, a cseh gyökerű kifli.hu vezérigazgatója. Ez pedig kétség kívül jól sikerült, hiszen Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója szerint a cég meghozta a versenyt a magyar e-kereskedelmi piacra, ahol addig csak a nagyobb, hagyományos bolti háttérrel rendelkező vállalkozások voltak jelen.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.