szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Procter & Gamble-től jött Gabriel Makki.

„Az én életemben ez jelentős változás, a cég életében pedig előrelépés" – fogalmazott a távozó Klekner Péter, hozzátéve, hogy részéről személyes döntés volt a mostani váltás, szeretne visszatérni Prágába, és egy kicsit pihenni is.

A karácsonyi időszak sokkal pánikmentesebben, strukturáltabban tudtuk szervezni a rendeléseket – válaszolta arra a kérdésre Klekner, hogy mire a legbüszkébb az elmúlt időszakából. Arra a kérdésre pedig, hogy mire kevésbé, úgy felelt, hogy „még vannak dolgok, amivel ügyesen el tudjuk rontani az ügyfélélményt, ez nagyon kicsi százalék, de nagyon fájó dolog”.

Fantasztikus élmény, nagyon izgatott vagyok – kezdte az ügyvezető igazgató, Gabriel Makki, aki szerint érkeztével nem várható nagy változás, a fő cél, hogy az eddigiekhez hasonlóan ugyanúgy ki akarják szolgálni az ügyfeleket és természetesen lépésről lépésre megváltoztatni az iparágat. Ennek megfelelően egyelőre ő is ismerkedik még a céggel, mint mondta, sok mindent akar még tanulni, hiszen „jó formában” van a cég, ezt szeretné folytatni.

Makki a közelmúltban a Procter & Gamble Central Europe regionális alelnöke, kereskedelmi tisztviselője és igazgatósági tagja volt, és több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi FMCG üzleti és felsővezetői területén.

A Magyarországon 2019 végén indult Kifli.hu a hazai online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője, a cseh Rohlik magyar leányvállalata a GKID tavalyi, az e-kereskedelem hazai szereplőit rangsoroló listáján a 6. helyet érte el.

A kereskedő, amelyiknek sikerült Magyarországon felülírni a megszokott játékszabályokat

Kevés cégnek sikerül egyből akkora nyomot hagynia a piacon, mint a kifli.hu-nak. Magyarországon tanulták meg, mit jelent az, hogy terjeszkedni, új vásárlókat szerezni - mondja Klekner Péter, a cseh gyökerű kifli.hu vezérigazgatója. Ez pedig kétség kívül jól sikerült, hiszen Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója szerint a cég meghozta a versenyt a magyar e-kereskedelmi piacra, ahol addig csak a nagyobb, hagyományos bolti háttérrel rendelkező vállalkozások voltak jelen.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Gyükeri Mercédesz Vállalkozás

A hónap elején még kényezteti magát a magyar, a végén pedig csak az a lényeg, kerüljön valami az asztalra

Prémium online szupermarketnek indult, aztán először jött a Covid, most pedig az elszálló árak – mindkettő a stratégia felülvizsgálatára kényszerítette a Kifli vezetését. De hogyan reagál egy üzletlánc arra, ha hetente nőnek a beszállítói árak és közben egyre több árura terjed ki a fogyasztói árak korlátozása? És hogyan reagálnak a fogyasztók a drágulásra? Klekner Péterrel, a Kifli.hu ügyvezető igazgatójával, és Sárközi Péterrel, a társaság üzleti elemzőjével beszélgettünk.