Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nyolcezer brit utast kérdeztek meg arról, milyen tapasztalataik vannak a légitársaságokról.
Mindössze 48 százalékot ért el a Wizz Air a brit Which? utaselégedettségi felmérésén, ezzel a legrosszabbul értékelt légitársaság lett a rövid távú (30-180 perces) utakat kínálók közül – írja a The Guardian.
A Ryanair sem teljesített sokkal jobban, 52 százalékot ért el. A lista élére 80, illetve 78 százalékkal a Jet2.com, valamint a Turkish Airlines került.
Az utasok ötös skálákon értékelhették a légitársaságokat, a Wizz Air három kategóriában csak egyes osztályzatig jutott: a beszállási élményt, a fedélzeti környezetet és az ülések kényelmességét is elégtelenre értékelték. Ár-érték arányban és tisztaságban kettest kapott.
Rory Boland, a Which? utazással foglalkozó szerkesztője azt mondta az eredményekről: nagyon rossz időszakon van túl a légi közlekedés, gyakoriak a késések, és sok járatot az utolsó pillanatokban mondanak le. A lista élére olyanok kerültek, amelyek ilyen helyzetekben is foglalkoznak az utasaikkal, a Wizz Airt viszont „érdemes elkerülni”, mert valószínű, hogy magára hagyják az embert, ha a járatát törölték – mondta.
A Wizz Air sajtóosztálya a The Guardiannek úgy reagált minderre: ők mindent megtesznek, hogy az utasok idejében és minimális késéssel érjenek el az úti céljukhoz, és új, modern Airbusokkal felszerelt, kényelmes flottát üzemeltetnek, a repülőiket pedig minden út után kitisztítják. A Ryanair nem kommentálta a felmérést.
Wizz Air vagy Ryanair? Sokkal nagyobb a különbség, mint gondolná
Bár utasként legtöbbször csak a jegy ára számít, amikor légitársaságot választunk egy-egy útra, valójában szinte alig van valami, amiben megegyezik a két fapados cég. Most végignéztük apránként, mekkora különbség van a két légitársaság között, ebben pedig Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője volt a segítségünkre.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.