Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Története legjobb évét zárta a Magyar Sportmárka Zrt.
196 millió forint nyereséget ért el a 2rule sportruházatokat gyártó Magyar Sportmárka Zrt. tavaly – derül ki a cég most beadott éves beszámolójából. A vállalat, amelynek a tulajdonosa a Talentis Groupon keresztül Mészáros Lőrinc, ezzel a története legjobb évét zárta. 2017 végén alapították meg, először 2019-ben zárt egy évet pluszban, 2020 óta pedig éves szinten már 100 millió forint fölötti nyereséget hozott.
A részletes adatokból az is kiderül, hogy a vállalat a tavalyi 556 után már 807 millió forint árbevételt szerzett.
Mészáros mindenesetre ezzel most nem gyarapította a vagyonát, a teljes profitot betették a cég eredménytartalékába.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az elektromos járművek terjedésével az akkumulátorgyárak már bevették Európát, de sürgősen gondoskodni kell az akkuhulladék feldolgozásáról is. A becslések nagyon rövid időn belül mennyiségi ugrást jósolnak.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát és már simán csak lop.