Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Százezres közönség az Y és Z generációban, pusztán a művészet népszerűsítésével? Üzleti podcastunkban a Vates ruhamárka alapítóival, Csányi Péterrel és Bárány Bencével beszélgettünk.
Újra itt a Mérlegen, a hvg.hu üzleti podcastja: ezen a héten sajnos újfent nem volt velünk Csatári Flóra Dóra, Dzindzisz Sztefanhoz azonban az Y és Z generáció egyik legfelkapottabb márkája, a Vates alapítói jöttek el beszélgetni: Csányi Péter és Bárány Bence arról meséltek, mi is az a Vates, és hogyan járulnak hozzá a versidézetek egy ruhamárka imázsához, hogyan futott fel hirtelen a brand, és kellett utána visszatérni a realitás talajára, miként lehet a Covid és az infláció okozta válságokkal megküzdeni egy fiatal vállalatnál, és egyáltalán, milyen körülmények között vállalkozhat ma egy huszonéves Magyarországon.
Hallgassa meg az alábbi lejátszón, vagy bárhol, ahol podcastjait fogyasztja! Iratkozzon fel a hvg.hu podcastokra Spotify-on, Apple Podcastson, Google Podcastson vagy SoundCloudon!
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.