Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rendhagyó versenyt hirdetett az amerikai szendvicslánc azok között, akik hajlandóak arra, hogy felvegyék a nevét.
Augusztus 1. és 4. között bármely felnőtt részt vehet a Subway online versenyén, amennyiben vállalja, hogy hivatalosan is felveszi az étteremlánc nevét. A névváltoztatásra hajlandó szendvicsrajongók a SubwayNameChange.com oldalon jelentkezhetnek, és ha szerencséjük van, életük végéig ingyen ehetik a cég szendvicseit - írja az Independent.
"A Subway életre szóló ingyen szendvicsekkel szeretné megjutalmazni legnagyobb rajongóját, ha legálisan megváltoztatja a keresztnevét Subwayre" - olvasható a cég honlapján.
A Subway a nyertes névváltoztatásának összes költségét állja, de a nyertesnek bele kell egyeznie egy háttérellenőrzésbe, továbbá igazolnia kell a vállalat felé, hogy a kiválasztástól számított négy hónapon belül megváltoztatta a nevét. Ha ez megtörténik, 50 ezer dollár értékű Subway ajándékkártyát kap.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.