Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az üzletláncra azért csapott le a Gazdasági Versenyhivatal, mert hamis akciókkal reklámozott több készüléket is.
A Gazdasági Versenyhivatal még tavaly indított Media Markt Magyarország Kft.-vel szemben, mert a gyanú szerint a cég szabálytalanul tüntette fel a honlapján egyes elektronikai eszközök akciós árait.
Így derült ki, hogy négy televíziókészülék esetében olyan „eredeti” árakat tüntettek fel az akcióik során, amiket korábban nem alkalmaztak huzamosabb ideig, a ténylegesnél nagyobb megtakarítást ígértek, vagyis megtévesztették a vásárlóikat.
A Media Markt elismerte a jogsértést, a jogorvoslati jogáról lemondott, továbbá kompenzációs vállalást nyújtott be, amit a GVH kötelezően előírt számára. Ez alapján 15 ezer és 50 ezer forint közötti értékű ajándékkártyát ad annak a több mint 1000 vásárlónak, akik a jogsértés időszakában megvásárolták a négy televíziókészülék valamelyikét, az alábbiak szerint:
A GVH közleménye külön felhívja a figyelmet a kompenzáció kapcsán arra, hogy:
A GVH Versenytanácsa a kiemelt együttműködésre és az önként vállalt kompenzációra való tekintettel több mint 35 százalékkal csökkentette a hamis akciók miatt kiszabott bírságot, ami így 23,9 millió forint lett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.