Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A kormányzati narratívát sulykoló lapokra ömlött a pénz, a többieknek semmi nem jutott.
Több mint 8 milliárd forintért hirdetett 2021-22-ben a Magyar Villamos Művek (MVM), amiből 6 milliárd kormányzati lapoknál landolt – írj az Rtl.hu. A lap szerint a hozzájuk eljutott iratokból kiderül, hogy az állami cég egyáltalán nem jelentetett meg hirdetéseket több olyan lapban sem, amelyek jelentős eléréssel rendelkeznek, de kritikusak a kormánnyal szemben, és ez a hazai sajtópiac állami torzítására világít rá.
A legtöbb MVM-es pénz a Tv2-csoportnál – 2021-ben 1,1 milliárd, 2022-ben 1,7 milliárd forint – és a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó sajtótermékeknél – 2021-ben 1,8 milliárd, 2022-ben 1,1 milliárd forint – landolt.
Az Rtl.hu cikkéből kiderül, hogy az MVM egyáltalán nem hirdetett olyan, jelentősebb elérésű lapokban, mint a 24.hu, a HVG, a Telex, a Magyar Hang, a Szabad Európa, a Magyar Narancs vagy a 444.hu.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.