Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jönnek helyettük a pótlóbuszok, és az akár 45-60 perccel hosszabb utazások. Az ok: vonalfelújítás.
A Budapest–Tatabánya–Győr–Hegyeshalom vonalon a decemberig tartó felújítás legnehezebb, második üteme október 27-től, péntektől indul, ezért a vonalon változik a vasúti közlekedés, adta hírül a MÁV.
A felújítás miatt három héten át, október 27-től november 17-ig szünetel a vonatközlekedés Tatabánya, illetve Szárliget és Biatorbágy, éjszakánként pedig Tatabánya és Budaörs között.
A járatszünet ideje alatt kizárólag pótlóbuszok fogják szállítani az utasainkat, ezért az első ütemhez viszonyítva kétszer annyi járművet biztosít a Volánbusz.
A vasúttársaság azt javasolja, hogy a hosszabb közúti menetidők, illetve az M1-es autópálya forgalmi kockázatai miatt a távolsági és nemzetközi vonatokkal utazóknak akár 45-60 perccel, Tatabánya és Budapest között az elővárosban utazóknak pedig akár 30 perccel hosszabb eljutási idővel érdemes számolniuk.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek – derül ki a HVG toplistáiból.