Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A veronai cégcsoport tavalyi forgalma elérte a 3 milliárd eurót.
A Sandro Veronesi által 1986-ban alapított Calzedonia divatcsoport megváltoztatja nevét, és Oniverse néven működik tovább – írja a Forbes olasz nyelvű kiadása.
„A csoport folyamatosan növekszik. Ma már egy nagy múltú cég vagyunk, egy folyamatosan fejlődő univerzum különböző márkákkal, amelyeket saját identitás jellemez. Ezért választottunk olyan nevet, amely független és önálló, de valamennyi márka lényegét képviseli. Azt szeretnénk, hogy minden márka saját autonómiával rendelkezzen, miközben egy csoport részét képezi. Az Oniverse az összetartozást, de a szabadságot írja le. Egy heterogén egész, amely különböző valóságokból áll, de ugyanannak a projektnek a része” – magyarázta a névválasztást Sandro Veronesi.
Az üzletember vagyonát 1,3 milliárd dollárra (mai árfolyamon 454 milliárd forint) becsülik, cégcsoportjának forgalma tavaly 21,6 százalékkal növekedett, és elérte a 3 milliárd eurót.
A veronai székhelyű vállalathoz jelenleg a Calzedonia, az Intimissimi, az Intimissimi Uomo, a Tezenis, a Falconeri, a Signorvino, az Atelier Emé, az Antonio Marras és a Cantiere del Pardo felvásárlása után a Grand Soleil, a Pardo és a Van Dutch márkák tartoznak.
(Nyitókép: AFP / Hans Lucas / Riccardo Milani)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.