szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A veronai cégcsoport tavalyi forgalma elérte a 3 milliárd eurót.

A Sandro Veronesi által 1986-ban alapított Calzedonia divatcsoport megváltoztatja nevét, és Oniverse néven működik tovább – írja a Forbes olasz nyelvű kiadása.

„A csoport folyamatosan növekszik. Ma már egy nagy múltú cég vagyunk, egy folyamatosan fejlődő univerzum különböző márkákkal, amelyeket saját identitás jellemez. Ezért választottunk olyan nevet, amely független és önálló, de valamennyi márka lényegét képviseli. Azt szeretnénk, hogy minden márka saját autonómiával rendelkezzen, miközben egy csoport részét képezi. Az Oniverse az összetartozást, de a szabadságot írja le. Egy heterogén egész, amely különböző valóságokból áll, de ugyanannak a projektnek a része” – magyarázta a névválasztást Sandro Veronesi.

Az üzletember vagyonát 1,3 milliárd dollárra (mai árfolyamon 454 milliárd forint) becsülik, cégcsoportjának forgalma tavaly 21,6 százalékkal növekedett, és elérte a 3 milliárd eurót.

A veronai székhelyű vállalathoz jelenleg a Calzedonia, az Intimissimi, az Intimissimi Uomo, a Tezenis, a Falconeri, a Signorvino, az Atelier Emé, az Antonio Marras és a Cantiere del Pardo felvásárlása után a Grand Soleil, a Pardo és a Van Dutch márkák tartoznak.

(Nyitókép: AFP / Hans Lucas / Riccardo Milani)

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!