Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Nem ez az első ilyen esete idén a német légitársaságnak.
Nagy-Britanniában betiltották szerdán az Air France, a Lufthansa és az Etihad reklámjait, mert félrevezetik a fogyasztókat a légitársaságok környezeti hatásaival kapcsolatban, írja a BBC. Az ASA (Advertising Standards Authority) szerint a reklámok nem mutatják be hitelesen a légitársaságok klímaváltozásra gyakorolt hatását. A Lufthansa és az Etihad eltávolította a hirdetéseket, az Air France azonban nem adott érdemi választ a felügyelet vizsgálataira.
Az Air France hirdetése úgy szólt, hogy „elkötelezett a környezet védelme mellett", a Lufthansa arra buzdította az utasokat, hogy a repüljenek „fenntarthatóbban”, az Etihad pedig a „környezetvédelem” szót használta.
A reklámfelügyelet hozzátette, a légitársaságok „vállalati zöldmosást” hajtottak végre, elhitették a fogyasztókkal, hogy a repülés lehet fenntartható és környezetbarát, ami azonban téves állítás. Az ASA azt is kiemelte, a hirdetéseket olyan mesterséges intelligencia segítségével vizsgálták át, amely a szabálysértéseket keresi.
A Lufthansa azzal indokolta a „repülj fenntarthatóbban” kifejezés használatát, hogy az európai járatok utasai számára biztosította a „zöld viteldíj” opciót, amely tartalmaz fenntartható üzemanyagot és hozzájárul az éghajlatvédelmi projektekhez. A légitársaság azt nyilatkozta a BBC-nek, hogy 2050-re el akarja érni a szén-dioxid-semlegességet, de végül úgy döntött, eltávolítja a kifogásolt részt a hirdetésekből.
Az ASA szerdai ítélete nem az első a Lufthansával kapcsolatban, márciusban a légitársaság a Make Change Fly kampányát is visszavonatta, mert ugyanígy félrevezette a fogyasztókat, és hamis színben tüntette fel saját lépéseit a káros környezeti hatások visszaszorításával kapcsolatban.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.