Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
„Hadd nyomják, a marketing az nekünk jó” – mondta még tavaly decemberben a Bayer Construct vezetője.
A friss Magyar Közlöny szerint a kormány úgy döntött, hogy stratégiai együttműködési megállapodást köt a Bayer Construct Építőipari és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársasággal. A feladattal Orbán Viktor Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminisztert bízta meg.
A cég neve onnan lehet ismerős, hogy az utóbbi években többször szerepelt sikeresen a nagy állami közbeszerzéseken, például ők viszik a Bosnyák téri építkezést is – nyitóképünkön ennek látványterve látható –, de ez a cég építheti meg a 2025. évi világkiállítás magyar pavilonját is Oszakában – az eredeti ár duplájáért.
Emlékezetes az is, hogy a vállalkozás vezetője, Balázs Attila tavaly decemberben úgy nyilatkozott a Telexnek, hogy hiába akarják beállítani kormányközelinek,
„Azt, hogy ezt így próbálják beállítani, nem is nagyon értem. Nem foglalkozom vele, mert teljesen mindegy. Sőt, minél többet írnak rólam, annál könnyebb eladni a lakásaimat. Hadd nyomják, a marketing az nekünk jó. Mindig azt mondták, a negatív média is jó média, nem? Csak beszéljenek rólam.”
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.