Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az utasok negyede szerint az első ajtós felszállás növeli a biztonságot.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az utasok gyorsan megszokták az első ajtós felszállást, és pozitívnak ítélik meg annak hatását – írja közleményében a BKK. A közlekedők a BKK reprezentatív felmérésében a biztonságot jelölték meg a második legfontosabb, a közösségi közlekedés vonzerejét befolyásoló szempontnak. A válaszadók negyede a biztonság növelésére jó megoldásnak tartja az első ajtós közlekedési rend kiterjesztését. Fontos szempont az is, hogy a becsületesen, jeggyel vagy bérlettel utazók érdekeit szem előtt tartva könnyebben kiszűrhetők a bliccelők.
A kezdeti időszakban előforduló hosszabb felszállási idő jelentősen lerövidült mára, az ügyfelek rövid idő alatt hozzászoktak, hogy időben előkészítsék utazási okmányaikat, és ne álljanak meg az első ajtó közelében, hanem a járművek belső részén foglaljanak helyet – állítja a BKK. A bevezetés időszakában hétköznap esténként a járművezetők mellett a BKK utaskoordinátorai is segítik a közlekedőket a felszállási renddel kapcsolatban, a járműveken, illetve a megállókban lehet találkozni a munkatársakkal.
A BKK közleményének megjelenése előtt a Telex arról írt, hogy a BKK kifarolhat az első ajtós felszállás kiterjesztésének további ütemeiből. A lap úgy értesült, a február 12-i fokozatban törölhetik a bevonni tervezett járatok közül a 44-es, 45-ös, 99-es buszt, a további februári és márciusi ütemeket pedig teljesen törölhetik. Ez a program félbeszakítását jelentené.
A BKK közleménye alapján a február 12-ei etapból valóban hiányoznak a 44-es, 45-ös és a 99-es járatok. Hétfő estétől a 31-es, a 32-es, a 66-os és a 66B, a 97E és a 169E, a 123-as és a 123A, valamint a 244-es – a hétvégékkel és ünnepnapokkal megegyezően – hétköznap esténként is csak az első ajtónál lehet felszállni.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.