Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Szerinte most Rákay bebizonyíthatja, hogy nem Lázár egyszerű strómanjaként került médiatulajdonosi szerepbe, ha annak adja el a tulajdonrészét, aki a legtöbbet kínálja érte.
Rákay Philip, a hódmezővásárhelyi Promenád24 nevezetű portál többségi tulajdonosa a minap megerősítette, hogy eladja a lapot, miután az újság lejáratókampányba kezdett Navracsics Tibor ellen, amiért szerintük a közigazgatási és területfejlesztési miniszter túl közeli kapcsolatba került Márki-Zay Péter hódmezővásárhelyi polgármesterrel. Rákay a 24.hu-nak azt mondta, hónapok óta tárgyal egy befektetővel, akivel hamarosan meg is fog egyezni a lap eladásáról.
A jelek szerint azonban akadt egy újabb kérő a Promenád24-ért, Márki-Zay ugyanis azt írta közösségi oldalán, hogy
ebbe a licitálásba a város békeszerető közönségének részéről mi is beszállunk
A polgármester szerint Rákay most bebizonyíthatja, hogy nem Lázár egyszerű strómanjaként került médiatulajdonosi szerepbe, és ha nem Lázáré a cég, akkor annak adja el a Rádió 7-ben, illetve a Promenád24-ben lévő tulajdonrészét, aki a legtöbbet kínál érte. A Promenád24-et Lázár János személyes lapjaként szokták emlegetni, bár formálisan semmi köze a miniszterhez.
Mindeközben az is kiderült, hogy a Promenád24 a nem bánta meg a lejáratókampányt, egy új, név nélkül megjelentetett cikkben azt írták, „hiszünk a vélemény szabadságában, kitartunk álláspontunk mellett, fenntartjuk az elmúlt hetekben a Navracsics Tibor és Márki-Zay Péter kapcsolatáról írt cikkeinkben foglaltakat”.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.