Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Három éven belül 200 üzletet nyitnának.
Az orosz MERE nevű diszkontlánc képviselői februárban levélben tájékoztatták „potenciális üzleti partnereiket” arról, hogy mostantól Magyarországon is elérhetőek lesznek – írja a birtokába került levélre hivatkozva a Haszon.hu.
A levélben arról írnak, „az elkövetkező év során” húsz üzletet nyitnának Budapesten és az agglomerációban, három év múlva pedig már 200 üzletük lehet, amitől 700 millió eurós forgalmat remélnek. A cikk szerint az orosz diszkontláncot 2009-ben alapították.
Több európai országban is jelen van, ám a szankciók következtében az osztrák, belga, francia, német, spanyol és brit üzleteket bezárta, bár Belgiumban MyPrice néven újra próbálkoznak. Német lapinformációk szerint az orosz lánc nem mondott le Európáról, bár már inkább Kelet-Európára koncentrál.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?