Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Ázsiában visszaesett a kereslet a luxustermékek iránt. Különösen rosszul teljesítettek a szesztermékek és az óra-ékszer részleg.
A világ legnagyobb luxusipari konglomerátuma, az LVMH globális forgalma árfolyamhatások nélkül számolva 3 százalékkal, 20,69 milliárd euróra nőtt, miközben az elemzők 3,2 százalékos pluszra számítottak. Ilyen gyenge növekedési tempóra a pandémia éveit figyelmen kívül hagyva legutóbb 2016 első negyedében volt példa – írja a vg.hu.
Ázsiában az eladások éves alapon 6 százalékkal estek vissza (Japánt nem számítják a régióhoz).
A legtöbb bevételt hozó divat- és bőráru divízió 2 százalékos organikus növekedése eltörpül az egy évvel korábban mért 18 százaléktól.
A szeszipari divízió látványos, 16 százalékos forgalomcsökkentést szenvedett el. A Hennessy konyakból jobbára a kereskedői készletek kitárazása folyt, új rendelések csak hébe-hóba érkezetek.
A parfümöknél 3 százalékos volt a plusz és 2,18 milliárd euró a bevétel, míg az óra-ékszer divízió – benne a legendás Tiffany & Co.-val – 5 százalékos mínuszban volt a maga 2,47 milliárd eurós forgalmával.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.