Pocsék eredményekről számolt be a legnagyobb luxuscég

Ázsiában visszaesett a kereslet a luxustermékek iránt. Különösen rosszul teljesítettek a szesztermékek és az óra-ékszer részleg.

  • hvg.hu hvg.hu
Pocsék eredményekről számolt be a legnagyobb luxuscég

A világ legnagyobb luxusipari konglomerátuma, az LVMH globális forgalma árfolyamhatások nélkül számolva 3 százalékkal, 20,69 milliárd euróra nőtt, miközben az elemzők 3,2 százalékos pluszra számítottak. Ilyen gyenge növekedési tempóra a pandémia éveit figyelmen kívül hagyva legutóbb 2016 első negyedében volt példa – írja a vg.hu.

Ázsiában az eladások éves alapon 6 százalékkal estek vissza (Japánt nem számítják a régióhoz).

A legtöbb bevételt hozó divat- és bőráru divízió 2 százalékos organikus növekedése eltörpül az egy évvel korábban mért 18 százaléktól.

A szeszipari divízió látványos, 16 százalékos forgalomcsökkentést szenvedett el. A Hennessy konyakból jobbára a kereskedői készletek kitárazása folyt, új rendelések csak hébe-hóba érkezetek.

A parfümöknél 3 százalékos volt a plusz és 2,18 milliárd euró a bevétel, míg az óra-ékszer divízió – benne a legendás Tiffany & Co.-val – 5 százalékos mínuszban volt a maga 2,47 milliárd eurós forgalmával.

Kirabolták az Andrássy úton lévő Louis Vuitton üzletet

Egyelőre nem tudni, mekkora értékű árut vittek el.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.