Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az előfizetések inflációkövető díjkorrekciói erősen megdobták a bevételeket. A korábban jelzetthez képest magasabb, éves szinten 140 milliárd forintos profitot vár a távközlési vállalat.
A Magyar Telekom eredménye éves szinten 197,4 százalékkal, 23,2 milliárd forinttal 35 milliárd forintra nőtt 2024 első negyedévében, a javulás az EBITDA erőteljes növekedésének köszönhető.
A Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti, nem auditált adatok alapján a bevétel 14,5 százalékkal nőtt, 224,2 milliárd forintra. Az EBITDA (kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény) 45,8 százalékkal 84,6 milliárd forintra emelkedett.
A közvetlen költségek éves összevetésben 8,5 százalékkal emelkedve elérték a 88,8 milliárd forintot, a közvetett költségek viszont 9,3 százalékkal 50,9 milliárd forintra csökkentek, elsősorban a közműadó megszüntetése miatt – ismertették a gyorsjelentésben.
A bevételeken belül a mobilbevételek 16,6 százalékkal 130,9 milliárd forintra nőttek, köszönhetően a mobiladat-bevételek folyamatos emelkedésének és a magasabb volumenű készülékértékesítésnek. A vezetékes bevételek 15 százalékkal gyarapodtak, elérve a 72,6 milliárd forintot, elsősorban a vezetékes szélessávú és tévébevételek ügyfélkörbővülése, valamint a magyarországi előfizetési díjakra vonatkozó inflációkövető díjkorrekció kedvező hatása miatt. A rendszer-integrációs és informatikai bevételek 20,7 milliárd forinttal nagyjából változatlan szinten maradtak.
Rékasi Tibor vezérigazgató a közlemény szerint kiemelte:
a vártnál kedvezőbb hozamkörnyezet és a kevésbé romló működőtőke-folyamatok miatt a korábban jelzetthez képest magasabb, éves szinten 140 milliárd forintos eredményt várnak.
Tavaly a Magyar Telekom összes bevétele 13,8 százalékkal 849,4 milliárd forintra, módosított nettó eredménye 48,7 százalékkal 93,6 milliárd forintra nőtt.
A cég részvényeinek árfolyama szerdán közel egy százalékkal, 951 forintra nőtt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.