Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Újabb okosszemüveggel állt elő a Meta, amely mesterségesintelligencia-képességeket is felvonultat.
A Meta június végére időzítette új, az Oakley vállalattal együttműködésben készülő, mesterséges intelligenciával felturbózott okosszemüvegének premierjét – adta hírül a Reuters. Ezzel újabb lépést tesz
a viselhető okoskütyük piacán, követve a Ray-Ban okosszemüvegek sikeres értékesítését. Az utóbbira egy 136 ezer forintos ajánlat volt a legolcsóbb, amit feldobott az internetes keresés.
A Ray-Ban a Meta Platforms és az EssilorLuxottica okosszemüveg terméksorozata. Két kamerát, nyitott füles hangszórókat, mikrofont és a keretbe épített érintőpadot tartalmaz. A közösségi médiával foglalkozó
vállalat bejelentése szerint bővíteni szándékozik partnerségét az EssilorLuxotticával és annak leányvállalatával, az Oakleyvel.
Úgy látják ugyanis, hogy egyre nagyobb a vevői érdeklődés a hordható technikai eszközök iránt. A Meta sok milliót értékesített a Ray-Ban Meta szemüvegekből a termék piaci premierje óta. A pr-szöveg szerint az Oakley Meta HSTN kézi szabályozást nem igénylő, nagy felbontású kamerával rendelkezik, nyitott füles hangszórókat tartalmaz. Ezenfelül vízálló, és a Meta mesterségesintelligencia-képességeit is elérhetővé
teszi.
A terméket korlátozott darabszámban kezdik el értékesíteni július 11-étől kezdve az Egyesült Államokban, egy híján 500 dolláros (176 ezer forint) áron. A nyáron később még megjelennek 400 dollárért (141 ezer forint) hazavihető változatai. Először az USA-ban, Ausztráliában és egyes európai országokban kerül boltokba a termék, de az év végéig meg akarnak jelenni vele Mexikóban, Indiában és az Egyesült Arab Emírségekben is.
A Meta és partnerei alaposan megelőzik a hasonló terméket fejlesztő Snapet, amely azt kommunikálta június elején, hogy Specs névre keresztelt okosszemüvegét a jövő évben fogja piacra dobni. Más
vállalatok is foglalkoznak hasonló termékek fejlesztésével, köztük a Google.
Nyitókép: Oakley Meta HSTN – Performance AI Glasses Forrás: Youtube / Oakley
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Deutsch-Lazsányi Erika új cégének székhelye ott van, ahol férje ügyvédi irodája.