Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A szénsavas üdítők küzül a legpatinásabbnak számító Coca-Cola Classic, Pepsi-Cola, Spite és 7UP forgalma is...
A szénsavas üdítők küzül a legpatinásabbnak számító Coca-Cola Classic, Pepsi-Cola, Spite és 7UP forgalma is visszaesett az Egyesült Államokban az elmút évtizedben. A 24/7 Wall Street kutatása szerint a Coca-Cola 1886-ban bevezetett márkájának forgalma 2001-2010 között 22 százalékkal esett vissza. A Coca-Cola Classicot jobbára a gyártó más termékeire (Diet, Zero, Cherry) cserélték le az amerikai fogyasztók.
A szintén Coca-Cola termék Sprite-ból 20 százalékkal kevesebb fogy, mit egy évtizede, javarészt a PepsiCo rivális Sierra Mistjével szemben. A Caffeine Free Diet Coce forgalma 37 százalékkal esett vissza ez idő alatt, miután a fogyasztók egyre inkább a gyümölcsleveket és a palackozott vizet választották a koffeinmentes kóla helyett.
A PepsiCo 1898-ban állt elő saját Colájával, melynek forgalma 32 százalékkal csökkent az elmúlt évtizedben.
A legnagyobb vesztesnek mégis a Dr Pepper számít, melynek 7UP-ja 50 százalékkal kevésbé pezsgett 2010-ben, mint az évtized elején. A Pepsi palackozói által forgalmazott italt a terjesztők lecserélték a Sierra Mistre, így elérhetősége jelentősen csökkent.
Az üdítőipari cégek amerikai forgalma összességében is csökkent 2001-2010 között. A Coca-Cola az évtized elején még 6,7 millió gallon üdítőt adott el, 2010-ben azonban már csak 5,9 millió gallont. A PepsiCo forgalma 4,8 millió gallonról 4,1 millióra csökkentek ez idő alatt. A szénsavas üdítőkről az amerikaiak nagy számban álltak át a palackozott vizekre, energia- és vitaminos italokra.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Összeomlott a békéscsabai vonal.
Három hete írt a belügyminiszternek Györfi Mihály, de nem jött válasz.