Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Eastman Kodak csütörtökre virradóra csődvédelemért folyamodott, az 1880-ban alapított, az analóg és a digitális...
Az Eastman Kodak csütörtökre virradóra csődvédelemért folyamodott, az 1880-ban alapított, az analóg és a digitális fényképezés úttörőjeként számon tartott cég évek óta tartó hattyúdala ezzel véget ért. A társaság a csődvédelem másfél évére közel 1 milliárd dolláros hitelt szerzett a Citigrouptól, és abban reménykedik, hogy 2013-ig értékesítheti a már korábban meghirdetett eszközállományát. Az Eastman Kodak Egyesült Államokon kívüli leányvállalatait (többek között a magyarországi Kodak Kft-t) a csődvédelmi eljárás nem érinti, azok zavartalanul folytatják tovább működésüket - hívta fel a figyelmet a társaság.
A cég vezetése még tavaly úgy döntött, hogy a Kodak pénzügyi helyzetének kiigazítása érdekében megválik mintegy 1100 digitális fotótechnológiai szabadalmától, amely több mint 5 milliárd dolláros eszközállományának javát adja. A digitális fényképezés fejlesztésében kiemelkedő szerepet játszó társaság az elmúlt évtizedben fokozatosan lemaradt az uralkodó fotó-trendektől, és 2007-től a fotóipar helyett a fénymásoló-technológiákra kezdett fókuszálni - a jelenlegi helyzet alapján kevés sikerrel.
Másfél évtized alatt 31 milliárd dollárról 150 millió dollárra zsugorodott a társaság piaci értéke, kintlévőségei mostanra meghaladják eszközállományának becsült értékét.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.