Tarolt a TV2 a Voice első adásával

A TV2 legújabb énekes tehetségkutatója, a Voice megnyerve műsorsávját, a kereskedelmileg fontos célcsoportban 33,8%-os átlagos közönségarányt ért el. A Voice harmadik szegmense már 41,6%-os piaci részesedést hozott a TV2-nek - derül ki az AGB Nielsen kutatásából, amit a csatorna kérésére készítettek.

  • hvg.hu hvg.hu
Tarolt a TV2 a Voice első adásával

A TV2 múlt pénteken indult énekes tehetségkutató műsorát, a Voice-t az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és a világ számos más országában nagy nézettséget ért el. (A hvg.hu kritikáját itt olvashatja!)

Az AGB Nielsen kutatásából az derül ki, hogy a kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 éves korosztály körében jócskán csatornaátlag felett teljesített a tehetségkutató első adása: az átlagos közönségarány 33,8% lett. Az adásba ráadásul egyre többen és többen csatlakoztak be: az első szegmens 30,1%-os, a második 35%-os, míg a harmadik 41,6%-os piaci részesedést ért el - olvasható a csatorna közleményében.

TV2

A Voice saját sávjában a konkurens kereskedelmi csatorna három műsorát is maga mögé utasította: magasan verte a Fókuszt, a Barátok Köztet és a CSI vele egy időben futó részét is. 

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

A két évvel ezelőttinél is durvább aszály néz ki idén, az őszi vetés hamarabb ért be, a tavaszi kultúrák „nagyon rossz állapotban vannak”, ha nem jön eső, nagy terméskiesések lehetnek a kukoricában. A kormány most leginkább az öntözéssel kampányol az aszály ellen, kár, hogy ez a hazai termőterületek alig több mint 2 százalékán érhető el.