szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A TV2 legújabb énekes tehetségkutatója, a Voice megnyerve műsorsávját, a kereskedelmileg fontos célcsoportban 33,8%-os átlagos közönségarányt ért el. A Voice harmadik szegmense már 41,6%-os piaci részesedést hozott a TV2-nek - derül ki az AGB Nielsen kutatásából, amit a csatorna kérésére készítettek.

A TV2 múlt pénteken indult énekes tehetségkutató műsorát, a Voice-t az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és a világ számos más országában nagy nézettséget ért el. (A hvg.hu kritikáját itt olvashatja!)

Az AGB Nielsen kutatásából az derül ki, hogy a kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 éves korosztály körében jócskán csatornaátlag felett teljesített a tehetségkutató első adása: az átlagos közönségarány 33,8% lett. Az adásba ráadásul egyre többen és többen csatlakoztak be: az első szegmens 30,1%-os, a második 35%-os, míg a harmadik 41,6%-os piaci részesedést ért el - olvasható a csatorna közleményében.

TV2

A Voice saját sávjában a konkurens kereskedelmi csatorna három műsorát is maga mögé utasította: magasan verte a Fókuszt, a Barátok Köztet és a CSI vele egy időben futó részét is.  

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!