A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az Aj Vej-vej kínai művészről készült Never Sorry című alkotás is szerepel az Amerikai Filmakadémia szűkített listáján, amelyről a kategória Oscar-jelöltjeit választják majd ki.
Az Alison Klayman rendezésében készült produkció a listát ismertető The Daily Telegraph szerint népszerű Oscar-győztes lehetne. A művész és politikai aktivista három évét nyomon követő film Aj Vej-vej műveinek születését és azt a végtelen nyugalommal átszőtt elhivatottságot is bemutatja, amellyel a kínai vezetés cenzúrájának határait feszegeti.
Klayman mellett további 14 dokumentumfilm alkotója várja a január 10-i bejelentést az Oscar-jelölésekről. Köztük van Dzsafar Panahi bebörtönzött iráni filmes This Is Not a Film című munkája, amelyet másfél éve Cannes-ban mutattak be, valamint Eugene Jarecki The House I Live In című drogháborús dokumentumfilmje is.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.