szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A divatos romkocsmákat, illetve a vendégek borhoz való viszonyát vizsgálta a Hilltop Neszmély Zrt. közösségi média kutatása, amelyből kiderül: a közösségi oldalakon az Ötkert romkocsmáról, a Szimpla és az Urimuri szórakozóhelyekről beszélnek a legtöbbet a felhasználók - közölte a kutatás adatait a Turizmus Online.

Közösségi média kutatást végzett idén nyáron a Hilltop Neszmély Zrt., amelynek célja az volt, hogy feltérképezze a budapesti romkocsmák megítélését, illetve az azokat látogató vendégek borfogyasztási szokásait.

A kutatásból kiderült, hogy az online közösségi térben is rengeteg szó esik a romkocsmákról: a legtöbbet az Ötkert akcióiról és programjairól beszélnek, ezt követik a Szimplát és az Urimurit érintő hozzászólások. A Fogas Ház, az Ankert, a Morrison’s2 és a Romkert szintén kedvelt téma az internetes beszélgetők körében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!