szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Justin Bieberről szóló dokumentumfilm mindössze 4,3 millió dolláros bevételt produkált az észak-amerikai mozikban a megjelenése utáni első öt napon, ezzel jócskán elmaradt a kanadai popénekes első koncertfilmjének sikereitől.

A filmet forgalmazó Open Road Films szerint a Believe című koncertfilm összköltsége mindössze ötmillió dollár volt és nagyjából ugyanekkora összeget fordítottak a film népszerűsítésére is. Az alkotók kifejezett célja volt, hogy kizárólag Bieber rajongótáborát szólítsák meg. Az alkotás mindenesetre jócskán elmarad a popsztár 2011 februárjában bemutatott Never Say Never című dokumentumfilmjétől.

Az Észak-Amerikában 29,5 millió dolláros nyitóbevételt produkáló Never Say Never összesen 73 millió dollárt hozott a konyhára, és ezzel minden idők legsikeresebb koncertfilmje lett az Egyesült Államokban. A mostani előrejelzések szerint ezzel szemben a Believe, amelyet a kanadai popénekes első koncertfilmjét is jegyző Jon M. Chu rendezett, talán eléri a tízmilliós határt.

A Believe lekörözte Katy Perry: Part of Me című dokumentumfilmjét a legrosszabb nyitóbevételt produkáló új - fiatal popénekesekről szóló - dokumentumfilmek mezőnyében. Perry filmje tavaly nyáron szerény 7,1 millió dolláros nyitóbevételt hozott – adta hírül a The Hollywood Reporter online kiadása.

Elemzők szerint az új Bieber-dokumentumfilm iránti érdeklődés hiánya talán azzal magyarázható, hogy az ifjú popsztár viselkedése alaposan megváltozott az utóbbi időkben, és az édesanyák talán már nem szívesen engedik el új koncertfilmjére gyermekeiket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!