Tetszik a kínaiaknak Magyarország imázsfilmje - videó
A legjobb turisztikai imázsfilm díját nyerte el Sanghajban a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Think Hungary - More Than Expected című imázsfilmje - tudatta az MT Zrt. hírlevelében pénteken az MTI-vel.
MTI
A turisztikai imázsfilm-versenyt a sanghaji turisztikai vásár és konferenciához (CITM) kapcsolódóan hirdették meg. Magyarország a kínai turisztikai hivatal (China National Tourism Administration) meghívására vesz részt a nemzetközi turisztikai vásáron november 14. és 16. között, Sanghajban.
A többször díjazott film legutóbb 2014. október 2-án nyert Ezüst Delfin-díjat turizmus kategóriában a Cannes Corporate Media & TV Awardson.
A Kostil Danila rendezte imázsfilm Magyarország kiemelt, a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékeire - Budapest, Balaton, konferencia- és egészségturizmus - összpontosít.
Az alkotók arra törekedtek, hogy a hagyományos gulyás-csárda-paprikás mellé más képeket is társítsanak hazánkhoz, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Az imázsfilm a tavalyi World Tourism Market kiállításon debütált Londonban.
Értékes ingatlanokat készül eladni az állam; elkészült az EU új költségvetésének terve; megtaláltuk, hogyan jutott el két nap alatt hatmilliárd forint a Kelenföldi Erőműből az olaszországi villát megvásárló céghez. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A zenészek nem küldhetik azt az üzenetet, hogy nem érdekli őket, mi történik az országban, ahol játszanak – ezzel magyarázta Schiff András, hogy nem lép fel az Egyesült Államokban.