szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Youtube-on továbbra is a legnépszerűbb magyar dal egy Demjén Rózsi-feldolgozás.

Bár a téli toplistát a Darabokra törted a szívem című egykori Bergendy-dal feldolgozása 8,4 millió kattintással vezette, most a Halott Pénz ugyanezzel már csak 3,9 milliós nézettséget ért el. De így is ez a legnépszerűbb magyar Youtube-sláger – írja a Dalszerző blog.

A Halott Pénz azonban saját dallal is képes népszerűséget szerezni: a tavasszal kijött Majd lett a második a listán.

Ez a két dal egyébként nem csak a Youtube-on tarol, hanem a single listát is vezeti, és szerepel a stream listán és a rádiós top 20-ban is.

A harmadik legnépszerűbb videó Freddie Pioneerja. Érdekesség, hogy az előző évi eurovíziós versenydal, Boggie Wars for Nothingja a YouTube-on nem volt igazán népszerű.

Hosszú ideje keveset változnak az előadók a YouTube-listán, de most Freddie mellett is van még két újonc, bár mindketten a videómegosztón régóta népszerű sztárok mellett tűntek fel: a 6. helyre érkezett Mario Young G és Essemm mellől lehet ismerős, G.w.M. pedig Curtis felfedezettje (most 19 éves, YouTube-csatornáján 48 videó található, összesített nézettsége meghaladja a 32 milliót).

Az albumlista azt mutatja, hogy a benzinkutakon árult rockzenekarok tudnak eladni számottevő CD-mennyiséget. Most nem a Tankcsapda áll az első helyen, hanem a Kowalsky meg a Vega, de ez csalóka, hiszen a Tankcsapda a tavasz vége felé, május közepén jelentette meg a róla szóló dokumentumfilmet DVD-n, amely az első héten platina lett, míg Kowalskyék albuma április óta kapható – szintén a Mol-kutakon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!