Még mindig van feljebb: 5 milliárdnál jár a Despacito
Nincs még egy klip a YouTube-on, amit ennyiszer kattintottak volna le.
MTI
A tavalyi nyár nagy slágere, a Despacito lett az első zenei videó, amelyet több mint 5 milliárd alkalommal kattintottak le a YouTube-on.
A Puerto Ricó-i Luis Fonsi és a panamai Erika Ender szerzeményét 500 millióval többször hallgatták meg a zenemegosztó portálon, mint bármely más számot. A világsikert Luis Fonsi és honfitársa, Daddy Yankee adja elő.
A Despacito érte el elsőként a 4 milliárd letöltést is a YouTube-on. A Puerto Ricó-i sláger a legnézettebb videoklip a világ 45 országában, köztük Spanyolországban, Németországban, Görögországban, Portugáliában, Mexikóban és Argentínában.
A dal 49 héten át vezette a hivatalos amerikai slágerlistát, a Billboard Hot 100-at, és legalább 89 országban került a helyi slágerlista élére.
Időre kell a vécét sikálni, elképzelni nem tudtam, hogy van ilyen – mondta a HVG podcastjában Pukli István egykori gimnáziumigazgató, a magyar oktatás reformjáért harcoló Tanítanék mozgalom egyik arca, aki jelenleg Dániában takarítja mások otthonát.
Az ízlés és kulturális érték másodlagos, szakmányban öntik újra betonból a várakat, rokoni beruházásoknak sokszor jár a kiemelt gazdasági jelentőség, műemlékvédelmi szempontok nélkül.