szerző:
MTI

Nincs még egy klip a YouTube-on, amit ennyiszer kattintottak volna le.

 A tavalyi nyár nagy slágere, a Despacito lett az első zenei videó, amelyet több mint 5 milliárd alkalommal kattintottak le a YouTube-on.

A Puerto Ricó-i Luis Fonsi és a panamai Erika Ender szerzeményét 500 millióval többször hallgatták meg a zenemegosztó portálon, mint bármely más számot. A világsikert Luis Fonsi és honfitársa, Daddy Yankee adja elő.

A Despacito érte el elsőként a 4 milliárd letöltést is a YouTube-on. A Puerto Ricó-i sláger a legnézettebb videoklip a világ 45 országában, köztük Spanyolországban, Németországban, Görögországban, Portugáliában, Mexikóban és Argentínában.

A dal 49 héten át vezette a hivatalos amerikai slágerlistát, a Billboard Hot 100-at, és legalább 89 országban került a helyi slágerlista élére.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Elképesztő áron kelt el Mozart fiatalkori partitúrája

Elképesztő áron kelt el Mozart fiatalkori partitúrája

Videók: így teljesített a magyar válogatott az elmúlt 81 évben, amikor nyerni kellett az utolsó selejtezőn

Videók: így teljesített a magyar válogatott az elmúlt 81 évben, amikor nyerni kellett az utolsó selejtezőn

Az értékesítés titkos kódja - avagy mi különbözteti meg a győzteseket?

Az értékesítés titkos kódja - avagy mi különbözteti meg a győzteseket?

Bolgár kamion: a gyászolóknak kell fizetniük a holttestek hazaszállítását

Bolgár kamion: a gyászolóknak kell fizetniük a holttestek hazaszállítását

Feloszlik a Fidesz siófoki alapszervezete

Feloszlik a Fidesz siófoki alapszervezete

Sok magyar szurkolót ér kellemetlen meglepetés a walesi meccs előtt

Sok magyar szurkolót ér kellemetlen meglepetés a walesi meccs előtt