szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az indoklás szerint “indokolatlanul” ijesztő volt a gyerekek számára.

A Spotify letiltott reklámja 2018-ban ment a YouTube-on, és egy horrorfilmet imitált, és arról szólt, hogy egy ijesztő baba fenyegeti a fiatalokat, mikor azok egy bizonyos dalt játszanak.

A brit Advertising Standards Authority (ASA) önszabályozó testület szerint a reklámban látható szituáció “különösen valószínűsíthetően” megijeszti a fiatalabb nézőket.

Ezenfelül azt is tanácsolták a Spotifynak, hogy a jövőben olyan reklámokat készítsen, amiket a fiatalabbak is megnézhetnek.

A Spotify válaszul közleményt adott ki, amiben tudomásul veszi az ASA döntését, és sajnálja, ha bármi bajt okozott a panaszosoknak.


(BBC)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!