Hiába a vegyes kritikai fogadtatás, máris visszahozta az árát a Bohém Rapszódia

A várakozásokat messze felülmúlva, 50 millió dolláros bevétellel indított a hétvégén az észak-amerikai mozikban.

  • hvg.hu/MTI hvg.hu/MTI
Hiába a vegyes kritikai fogadtatás, máris visszahozta az árát a Bohém Rapszódia

A Queen együttes, ezen belül Freddie Mercury történetét feldolgozó film a második legjobb kezdetet produkálta a zenés életrajzi filmek esetében. Ennél nagyobb – 60,2 millió dolláros – nyitóhétvégi bevételt csak a N.W.A. rapformációról szóló, Straight Outta Compton hozott 2015-ben.

A Bohém rapszódiát a kritika vegyesen, a közönség lelkendezve fogadta, kritikánkat ide kattintva olvashatja el.

A filmet ugyanannyiból forgatták, mint amennyiért jegyet váltottak rá első hétvégéjén az amerikai és a kanadai mozikban.

A várakozások alsó határán teljesített a másik premierfilm, A diótörő és a négy birodalom; a 125 millió dollárból forgatott fantasy csalódást keltő bevételt, 20 millió dollárt hozott az első hétvégén.

Tyler Perry első korhatáros filmje, a Nobody's Fool című vígjáték, a hétvége harmadik premierfilmje, 13,7 millió dollárral a harmadik helyen végzett.

Az első öt között végzett még a Csillag születik (11,1 millió) és a Halloween (11 millió dollár); az előbbi hazai összbevétele ezzel elérte a 165 millió dollárt, az utóbbié a 150 milliót.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.