Reklámfilmben készült folytatás az Ollókezű Edwardhoz, Winona Ryderrel és Timothée Chalamet-val
A Super Bowlon mutatták be Tim Burton harminc éves klasszikusa, az Ollókezű Edward folytatását, persze egy reklám formájában. Ollókezekkel ugyanis csak önvezető autót lehet vezetni.
hvg.hu
Tim Burton tanácsadóként maga is részt vett a Cadillac nagyszabású, a Super Bowlon bemutatott reklámfilmjének készítésében, hiszen az autógyártó cég az ő 1990-es filmjét vitte tovább, ráadásul az egyik eredeti főszereplővel, Winona Ryderrel.
Az egyperces reklám - amelyet csak a Youtube-on majdnem négymillióan néztek meg néhány óra alatt - története szerint a Szólíts a neveden, a Kisasszonyok és az új Dűne sztárja a Johnny Depp által játszott, "eredeti" Ollókezű Edward fiát, Edgart játssza, akinek semmivel sem könnyebb az élete az apjáénál a kezei miatt. Azonban amikor Ryder észreveszi, hogy a fiú virtuális valósággal játszik autóvezetős játékot, megveszi neki a legújabb Cadillacet az önvezető funkciója miatt, és ezzel máris minden sokkal jobb lesz.
A vasárnap esti Super Bowlt egyébként a Tom Bradyvel pályára lépő Tampa Bay nyerte, részleteket itt olvashat.
Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A ZAZ-trió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk. És persze a Csupasz pisztoly 4-ről, amiből kihagyták.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Vajon eljön az idő, amikor a boltok nekünk fizetnek majd azért, hogy náluk vásároljunk? Nem tudni, de tény, történelem során volt néhány furcsa példa arra, mi miért került kevesebbe és ennek mi lett a következménye. Elek Péter hozott is párat a Duma Aktuál közönségének.