Reklámfilmben készült folytatás az Ollókezű Edwardhoz, Winona Ryderrel és Timothée Chalamet-val

A Super Bowlon mutatták be Tim Burton harminc éves klasszikusa, az Ollókezű Edward folytatását, persze egy reklám formájában. Ollókezekkel ugyanis csak önvezető autót lehet vezetni.

  • hvg.hu hvg.hu
Reklámfilmben készült folytatás az Ollókezű Edwardhoz, Winona Ryderrel és Timothée Chalamet-val

Tim Burton tanácsadóként maga is részt vett a Cadillac nagyszabású, a Super Bowlon bemutatott reklámfilmjének készítésében, hiszen az autógyártó cég az ő 1990-es filmjét vitte tovább, ráadásul az egyik eredeti főszereplővel, Winona Ryderrel.

Az egyperces reklám - amelyet csak a Youtube-on majdnem négymillióan néztek meg néhány óra alatt - története szerint a Szólíts a neveden, a Kisasszonyok és az új Dűne sztárja a Johnny Depp által játszott, "eredeti" Ollókezű Edward fiát, Edgart játssza, akinek semmivel sem könnyebb az élete az apjáénál a kezei miatt. Azonban amikor Ryder észreveszi, hogy a fiú virtuális valósággal játszik autóvezetős játékot, megveszi neki a legújabb Cadillacet az önvezető funkciója miatt, és ezzel máris minden sokkal jobb lesz.

A vasárnap esti Super Bowlt egyébként a Tom Bradyvel pályára lépő Tampa Bay nyerte, részleteket itt olvashat.

Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: