
A hazai divat hétvégéje
Az idén kilencedik alkalommal megrendezett Marie Claire Fashion Days a legjobb mintát mutatja a hazai divattervezők munkáiból. A háromnapos eseményen 29 hazai márka és 15 szponzor bemutatóját több mint 6000 résztvevő tekintette meg. A Várkert Bazár kifutóján olyan már jól ismert nevek, mint a Romani, Katti Zoób, Nora Sarman vagy a Tomcsanyi kollekciója mellett a fiatal, de annál ígéretesebb márkák is bemutatták a 2018-as tavaszi-nyári darabjaikat. A show-kat hosszas szervezés és lázas, színfalak mögötti munka előzte meg, a backstage-ek világa pedig számos érdekességet rejt magában.

Kerényi Virág és csomagolt kollekciója
Fülöp Máté

Székek igazítása a bemutatók előtt
Fülöp Máté

Fülöp Máté

Sminkkorrekció az AWARE by Printa fenntartható kollekciójának bemutatója előtt
Fülöp Máté

Egy-egy modellhez számos cipő tartozott
Fülöp Máté

Szetteket ellenőrzése a következő váltás előtt
Fülöp Máté

Varga Helena előadásai gyakori kísérői a Romani Design látványos divatbemutatóinak
Fülöp Máté

Dóra Krisztina, a show koordinátora indítás előtt
Fülöp Máté

A CUKOVY 2018-as tavaszi-nyári kollekciójában nőies és férfias jegyek keverednek
Fülöp Máté

Kasza Emesét, a MEI KAWA tervezőjét legújabb kollekciója megalkotásakor a kortárs művészeti és építészeti irányzatok inspirálták
Fülöp Máté

Modellek indítás előtt
Fülöp Máté

Fülöp Máté

Érdeklődő közönség
Fülöp Máté

Fülöp Máté

Fülöp Máté

Fülöp Máté

Fülöp Máté

Fülöp Máté