Felejtse el a tolongást, idegeskedést, és teremtsen értéket! – Automatadömpinggel készül a Black Novemberre az Euronics

A tudatos vásárlás ösztönzése érdekében az üzletlánc új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra a piaci átlagnál nagyobb mértékű növekedésben lévő Euronics. A Black November majdnem felöleli a teljes novembert, így minden vásárlónak lesz ideje a mérlegelésre, arra, hogy átgondolja, milyen termékekre van ténylegesen szüksége. A vásárlás folyamata is kényelmesebb lesz, mint korábban a nonstop elérhető webáruházban, mivel az Euronics több ezer csomagpontra biztosítja a kiszállítást, emellett két új áruház, így országszerte összesen 67 Euronics-üzlet várja a vevőket.

  • Hirdetés Hirdetés
Felejtse el a tolongást, idegeskedést, és teremtsen értéket! – Automatadömpinggel készül a Black Novemberre az Euronics

Az elmúlt időszakban a vásárlói igényeknek megfelelően átalakult a Black Friday-szezon. Évtizedes távlatban korábban egy-két meghatározott napon lehetett kihasználni az akciókat. Mára ez az időszak sokkal hosszabb lett, több hétig tart, jellemzően november során mindenki kihasználhatja a lehetőségeket.

Magyarország egyik vezető, műszaki cikkeket, szórakoztató elektronikai termékeket forgalmazó műszaki áruházlánca, az Euronics is ezt a gyakorlatot követi, extrákkal és meglepetésekkel. Valamint egy fontos tanáccsal, üzenettel: az Euronics-forgatókönyv arról szól, hogy a Black November keretében majdnem egy teljes hónapig, november 4-től 27-ig biztosítja a kedvezményes árakat. Így bőven lesz idejük átgondolni a vevőknek, hogy mire van ténylegesen szükségük.

Az Euronics hisz abban, hogy az egy hónapos Black Friday-időszak hozzájárul a vásárlói tudatosság fejlesztéséhez. A „Nem kell megőrülni, vásárolj okosan!” szlogen értelmében a fogyasztók olyan termékeket vásárolnak, amelyeket ténylegesen használnak, felesleges impulzusvásárlás helyett. Ráadásul ennek része, hogy egy kívánságlista segítségével felmérték, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk segítettek abban, hogy az ajánlatokat a lehető legjobban igazítsák a vásárlói elvárásokhoz.

Két új áruház, rengeteg új átvevőpont

Az alapos tervezés után a vevők kényelmesebben szerezhetik be a kiszemelt termékeket. Ennek érdekében az Euronics folyamatosan bővíti az üzlethálózatát: a Black Novemberre két új áruház nyitotta meg kapuit: október 30-án Dunaharasztiban, a Tesco Extra áruházban, míg november 12-én Kecskeméten, a Tesco Hipermarketben adja át legújabb boltját a vállalat. Az új boltokkal együtt országszerte már összesen 67 Euronics-üzlet várja a vásárlókat.

Emellett a cég nagy hangsúlyt fektet az online értékesítés fejlesztésére és az átvételi pontok bővítésére is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Black Novemberre való felkészülés jegyében az Euronics a korábban elérhető 2163 PostaPont és 549 MPL-automata mellett októbertől már a 780 DPD-pontra és 280 DPD-automatába is lehet kérni a kiszállítást. A fejlesztések sora itt nem áll meg, november elején újabb 1607 Foxpost-automata kerül bevonásra, mely tovább emeli majd az ügyfélélményt. Az átvevőpont bővülésnek köszönhetően országszerte már közel 5400 ponton lehet átvenni az Euronics által forgalmazott termékeket a Black Friday időszaka alatt.

Ráadásul a jövő év közepén az áruházakkal együtt már várhatóan 8500 átvevőhely lesz, miután a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként utóbbi csomagautomatáit is választhatják majd a vásárlók.

Ezt a cikket nem a hvg.hu szerkesztősége készítette. Bővebben a PR-cikkről itt olvashat: (link)