Minőségi idő, mint üzleti stratégia

Szállodai betekintő az élményüzenetek hátterébe

  • Hirdetés Hirdetés
Minőségi idő, mint üzleti stratégia

Karácsonykor is egyre szívesebben ajándékozunk élményeket. Az együtt töltött minőségi időre mindannyian vágyunk. Hogyan kommunikálhatja egy márka hitelesen a minőségi időt egy kereskedelmi ajánlatban? Összetett, szívhez szóló üzeneteket csak azoknak a cégeknek érdemes megfogalmaznia, akik egész évben következetesen az adott érték mellett tették le a voksukat – mondja Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales- és marketingigazgatója.

A márkák változatos üzenetekkel és akciókkal szólítják meg az ünnepek előtt a vásárlókat. Reklám-, marketing- és kommunikációs szempontból ez az év legerősebb része: kimaradni nem lehet belőle és felesleges is lenne, de jól célozni valóságos művészet.

Hogyan lehet kitűnni ebből a környezetből, és milyen feltételeknek kell ma megfelelnie egy szállodaláncnak, hogy látható maradjon az év végi üzenet- és ajánlatdömpingben? 

A szállodaipar számára hagyományosan az egyik legjobban teljesítő üzleti időszak az év vége. Sokan töltik a karácsonyt és a szilvesztert szállodákban, és még többen ajándékoznak szállodai élményeket szeretteiknek.

A Danubius Hotels a közösen eltöltött idő fontosságát és az együtt megélt élményeket hangsúlyozza vendégeinek a karácsonyi ajándékkártyáról szóló ajánlataiban.

„Egy mai, modern cégnek nemcsak a szavaiban kell érzékenynek lennie a körülötte lévő társadalomra és történésekre. A vásárlók, vendégek visszajelzései rögtön jelzik, ha egy vállalat és tettei nem önazonosak az üzeneteivel – mondja el Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales- és marketingigazgatója. – Ha csak a karácsonyi hajrában kezdenénk el arról beszélni, hogy mennyire fontos az együtt töltött minőségi idő, az üzenetünk nem lenne sem igaz, sem hatásos. A márkáink, a szállodai programjaink, a gyerekeknek szóló egész éves Bubbles Club-rendezvények és környezetvédelmi akciók, a kávéházi eseményeink és teadélutánjaink, sőt, a süteménykínálatunk is az év első napjától az utolsóig arról szólnak, hogy ragadjuk meg a pillanatot, kapcsoljunk át „slow living” -üzemmódba és töltsünk értékes időt együtt. Tehát nem csak ilyenkor, a karácsonyhoz igazítva választjuk ezt az üzenetet.”

„Nagyon sokan választják a Danubius Hotels szállodáit az év végi pihenésük, céges vagy magánrendezvényeik helyszínéül. Hónapokkal korábban hagyományosan nagy a kereslet az ünnepi időszakra, és idén is több teltházas napot jelzünk előre. Az elmúlt évek tapasztalata, hogy az ajándékkártyánk is egyre népszerűbb. Olyan visszajelzéseket kapok, hogy a megbízható magas színvonal mellett mind a gasztronómiában, mind a wellness- és programturizmusban is a hiteles, kedves és szakértő munkatársak jelentik a vonzerőnket.”

„Azt gondolom, hogy a mai világ és benne minden generáció az emberibb és ebben az értelemben a személyesebb szolgáltatást választja legszívesebben. Bár az ár fontos, de karácsony előtt többet vagyunk hajlandóak költeni minőségi dolgokra és ekkor még inkább számít az összkép, a tapasztalat, a visszajelzések figyelése, az adott szálloda kínálatának sokszínűsége.”

Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales és marketingigazgatója

A másik nagy hívószó karácsonykor is az, ha egy szálloda vagy szolgáltatás családbarát.

A Danubius Hotels néhány hete nyerte el az Év családbarát szálláshelye címet a Klasszis TopDesign nevű szakmai versenyen. (Ez a Klasszis Média Csoporton belül működő Turizmus Online szakmai portálnak a hazai teljes Horeca-ágazatot felölelő, évenkénti megmérettetése rangos nemzetközi zsűri részvételével – a szerk.)

„Nagy öröm és megtiszteltetés a Családbarát díj: leginkább azért, mert hisszük, hogy ez a jelző nem csak a vendégeinknek nyújtott szolgáltatásokra, de a teljes cégünkre igaz. A családbarátság nemcsak a szobák és az apartmanok méretében, felszereltségében, hanem az allergénmentes és változatos ételekben, illetve a Bubbles Club gyermekeknek szóló és edukációs programjaiban is érezhető. Cégen belül pedig ugyanennyire odafigyelünk a munkatársainkra: a juttatásaikra, az egészségükre és a képzésükre. A szülési szabadságon otthon levő kismamáknak sem engedjük el a kezét, visszatérésükkor igyekszünk megkönnyíteni a beilleszkedésüket. Az a célunk, hogy munkatársaink a nap végén elégedetten mehessenek haza a családjukhoz.

Erre gondolok, amikor azt mondom: egy cég reklámjai attól lesznek hitelesek, ha egy vállalat egész évben konzekvensen az üzeneteinek megfelelő üzleti és társadalmi döntéseket hoz. Az év végén ezek az átgondolt kampányüzenetek segítenek gazdaságilag is úgy zárni az évet, hogy a pénzügyi elvárások is teljesüljenek. A Danubius Hotels-nél ilyen üzeneteink a családbarát szállodák és az együtt töltött minőségi idő.”

Karácsonykor a Danubius Ajándékkártya, fő üzenetei az élmények és a sokszínűség.

A Danubius Hotels és az Ensana Health Spa szállodáiban, éttermeiben, fitness termeiben is beválthatják a szállodalánc vendégei.

A kártyára feltöltött tetszőleges összeget a Danubius Hotels és az Ensana Health Spa szállodáiban, éttermeiben, fitnesztermeiben is beválthatják a szállodalánc vendégei.
A kilenc budapesti szálloda mellett a Danubius Hotels és az Ensana szállodacsoport hotelei és éttermei öt nyugat-magyarországi városban is megtalálhatóak, így a karácsonyi ajándékozás a nyári pihenés, családi kalandok vagy egy városlátogatással töltött hosszú hétvége kezdete is lehet Bükfürdőn, Balatonfüreden, Hévízen, Sárváron vagy Győrben.

A Danubius Ajándékkártyával már a fa alatt elkezdődhet a közös élmények tervezése. Szóljon a következő év egymásról és a legértékesebb, szeretteinkkel töltött időről, amihez a Danubius Hotels és az Ensana szállodái az élményeket csomagolják!

Ez a Danubius Hotels idei gondolata és üzenete karácsonyra.

Danubius ajándékkártya – Csomagoljon élményeket! (danubiushotels.com)

Ezt a cikket nem a hvg.hu szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről itt olvashat: (link)