Valós vélemények, nem marketing
Az odoktor.hu egyik legfőbb jellemzője az értékelési rendszer hitelessége: kizárólag azok a páciensek írhatnak véleményt, akik valóban jártak az adott orvosnál. Nincsenek manipulált értékelések vagy reklámszövegek, csak őszinte visszajelzések valós személyektől annak érdekében, hogy az orvost kereső páciensek megalapozott döntéseket hozhassanak. Hiszen a tapasztalat mindig többet ér, mint egy szlogen.
Bár az egészségügyi intézmények hírneve továbbra sem elhanyagolható, a páciensek egyre inkább azoknak a véleményére kíváncsiak, akik ugyanabban a váróteremben ültek, és ugyanazzal a szakorvossal beszéltek, vagyis ténylegesen igénybe vették a keresett szolgáltatást.
Egyszerű, gyors foglalás – bármikor, bárhonnan
A transzparens értékelési rendszeren kívül az odoktor.hu rendkívül egyszerű használatával is kitűnik. A hosszadalmas telefonálás és várakozás kora lejárt. A valós idejű elérhetőségnek köszönhetően a páciensek könnyedén böngészhetnek az orvosok között, megnézhetik a szabad időpontokat, és néhány kattintással lefoglalhatják a számukra legmegfelelőbb időpontot – bármikor, bárhonnan; akár kora reggel vagy késő éjszaka, mobiltelefonról vagy számítógépről, otthonuk kényelméből vagy épp utazás közben.
Ez a fajta rugalmasság különösen fontos azok számára, akik alaposan szeretnék átgondolni lehetőségeiket egy kezelés megkezdése előtt, vagy akik eddig elfoglalt időbeosztásuk, esetleg bizonytalanságuk miatt halogatták az időpontfoglalást.
Budapest az egészségügyi digitalizáció élén
A magyar főváros egyre fontosabb szerepet játszik a digitális egészségügyi forradalomban. Azáltal, hogy a platformok — mint az odoktor.hu — megbízható információt és az azonnali cselekvés lehetőségét kínálják, alapjaiban változtatják meg nem csupán azt, ahogyan orvost választunk és időpontot foglalunk, de az egész egészségügyi rendszerbe vetett bizalmunkat.
Ezt a cikket nem a hvg.hu szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről itt olvashat: (link)