Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Jos Verstappen volt Forma-1-es pilóta szerint a Renault a lehető legrosszabb döntést hozná, ha meghosszabbítaná az orosz Vitalij Petrov szerződését.
Bár Robert Kubica csapattársaként a 26 éves orosz versenyző pályafutása első Forma-1-es szezonjában 27 pontot szerzett és 13-dikként végzett a 2010-es világbajnokságon, Verstappen szerint ő a jelenlegi legrosszabb F1-es pilóta a mezőnyben.
„Érzésem szerint 2010-ben az orosz Vitalij Petrov volt az év legrosszabb újonca és pilótája” – mondta a De Telegraafnak a 38 éves holland, aki 2003-ban vonult vissza végleg a Forma-1-ből. Bár elismerte, hogy az orosz versenyzőnek voltak emlékezetes pillanatai a szezon során (például Fernando Alonso féken tartása Abu-Dzabiban), Verstappen szerint idei teljesítménye nagyon ellentmondásos volt.
„Eltekintve az utolsó futamtól, Petrov szerintem idén csak a hibázásban nyújtott kiemelkedőt. A falnak hajtott, megpördült, vagy a rajtot szúrta el, ezekkel pedig több futamot is elrontott. Szerintem ez egyszerűen nem történhet meg ennyiszer egy olyan erős csapatnál, mint a Renault.”
Az egykori versenyző szerint minőségileg és pontokban is hatalmas különbség volt Petrov és csapattársa, Robert Kubica között, bár ezt az összehasonlítást nem tartja túl tisztességesnek a lengyellel szemben, akit Vettelhez és Alonsóhoz hasonlóan az egyik legjobb pilótának tart a mostani mezőnyben.
A francia istálló fő kritikája fiatal pilótájával szemben nem a sebesség, hanem az, hogy Petrov egyelőre nem képes egy egész hétvégén keresztül tartani ugyanazt a jó teljesítményt, mert még nem képes három napon át ugyanolyan erősen koncentrálni.
„Azért Abu-Dzabiban bebizonyította, hogy tud ő, ha akar” – mondta Gerard Lopez, a Renault fő részvényese az amerikai ESPN-nek. – Szerintem nincs akadálya, hogy pár év múlva Petrov az öt legjobb Forma-1-es pilóta között legyen, de még nem hoztuk meg a végső döntést azzal kapcsolatban, hogy szerződést hosszabbítunk-e vele.”
Az utóbbi hónapokban a Renault képviselői legtöbbször gazdasági okokat emlegettek fő érvként Petrov maradása mellett, ami kaput nyit a hatalmas orosz piacra. Ezért nagyon valószínű az új kontraktus létrejötte.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.