A logisztikában globális piacvezető DHL három évre szóló szponzori szerződést kötött a világ legnépszerűbb klubjával. A manchesteri városi derbi előestéjén, a szombati mérkőzésnek helyet adó Old Trafford stadionban rendezett sajtótájékoztatón jelentette be a DHL, hogy a következő három évben a Manchester United hivatalos logisztikai partnere lesz.
A több mint 220 országban, mintegy 300 ezer dolgozója révén nyújtott logisztikai szolgáltatásaival piacvezető – s az expressz küldemények szállításában, a légi, tengeri és szárazföldi szállítmányozásban, valamint a nemzetközi postai szolgáltatásokban is a globális topcégek közé tartozó – DHL többek között digitális hirdetőtáblákon, a meccsek alkalmából kiadott programfüzetekben, a MU honlapján és az Old Traffordon lebonyolított különböző rendezvényeken népszerűsíti a klubot.
Emellett a társaság vállalta, hogy a 2006-ban létrejött Manchester United Alapítvánnyal közösen fellép a hátrányos helyzetű manchesteri fiatalok életkörülményeinek javításáért - erről részletek a közeljövőben válnak ismertté. Azt, hogy a 2009-es évet több mint 46 milliárd eurós árbevétellel zárt német Deutsche Post DHL-csoporthoz tartozó DHL mennyivel támogatja a MU-t, a felek üzleti titokként kezelik, mindenesetre a megállapodás alapján a cég csatlakozott a világ legnépszerűbb futballcsapatának immár huszonöt tagú szponzori csapatához.
Csabai Károly