#szponzor




Kinek éri meg szponzorálni a foci-Eb-t?
 

Kinek éri meg szponzorálni a foci-Eb-t?

Nagy visszhangot keltett Németországban a hazai rendezésű labdarúgó-Európa-bajnokságot előtt, hogy német helyett egy kínai autógyártó lesz az esemény autós főszponzora, és hogy a kiemelt támogatók negyven százaléka is kínai. A Deutsche Welle riportja.

Deutsche Welle Deutsche Welle


Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
 

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni

Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.

hvg.hu hvg.hu