szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hétvégi Monacói Nagydíj 34. körében Lewis Hamilton az alagútban megelőzte Felipe Massát, aki a szalagkorlátnak csapódott. Nem is hagyta szó nélkül az esetet.

Lewis Hamilton (McLaren) és Felipe Massa (Ferrari) harca a 34. körben azt eredményezte, hogy a brazilnak ki kellett szállnia a versenyből. Korábban már megsérült az autója első szárnya, miután összeértek Mark Webberrel (Red Bull Racing), de a britet hibáztatja azért, amiért fel kellett adnia a küzdelmet.

"Nem egyszer a járdaszegélyeken próbált meg elém kerülni, márpedig ott nem hiszem, hogy lehetne előzni - mondta Massa az Autosportnak. - Szerintem túl agresszív volt. Így amikor az alagútba értem, a kocsim sérült volt, én pedig a pálya piszkos részére kerültem és nekiütköztem a falnak. Amit tett, az egyszerűen hihetetlen. Nemcsak velem, hanem mindenki mással is."

Hamilton boxutca-áthajtásos büntetést kapott a Massával szembeni akciója miatt, de utólag is kapott egyet, mert Pastor Maldonadót (Williams) is hasonlóan támadta. Massa szerint azonban ez a büntetés nem elég, a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA) most már tennie kell valamit, ha meg akarja fékezni Hamilton túl agresszív stílusát. "Szerintem újra meg kell büntetni, különben sosem fog tanulni belőle."

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Sport

Forma-1: íme a Ferrari titkos fegyvere

A Shell minden egyes versenyhétvégén háromfős személyzettel segíti a Ferrarit az üzemanyagok és a motorolajok terén. Az Autómenedzser.hu közelről megnézhette a labort, ahol a munka folyik.

MTI Sport

Forma-1: Alonso nem akar várni a gyorsabb autóra

A kétszeres Forma-1-es világbajnok, Fernando Alonso üdvözölte, hogy csapata, a Ferrari soraiban szerkezeti változtatások történtek, s egyúttal jelezte: azonnal gyorsabb autóra van szükségük, ha versenyben akarnak maradni a vb-címért.

hvg.hu Sport

Van élet a Forma-1 hátsó régiójában is – exkluzív interjú Kovalainennel

Nem feltétlenül kell élcsapat tagjának lenni ahhoz, hogy a pilóta jól érezze magát a Forma-1-ben és bizonyítson is: ékes példa erre Heikki Kovalainen, akinek a Renault-nál és a McLarennél sem úgy alakultak a dolgai, ahogyan szerette volna, viszont a Lotusnál a jelek szerint megtalálta a számításait. Az automenedzser.hu interjúja.