Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Milyen sebességgel vehetők be a Hungaroring kanyarjai? Mekkora nyomás nehezedik ilyenkor a pilótákra? Mindezt megtudhatja abból a részletes grafikából, mely kanyarról kanyarra elemzi a versenypályát.
Az 1986-ban felépült Hungaroring hagyományosan lassú és technikás pályának számít a Forma-1-ben, a sportág berkeiben ezért gyakran a monacói versenypályához hasonlítják. A 2011-es Magyar Nagydíj egyetlen DRS-zónája, mikor a pilóták az előzés érdekében aktivizálhatják az autók állítható hátsó szárnyait, a hosszú célegyenesben lesz.
A Hungaroringen, talán éppen azért, mert nagyon technikás, sosem voltak eseménytelen, átlagos futamok. A mogyoródi pályán a Forma-1-en kívül rendeztek más versenyeket is, többek között a Német Túraautó Bajnokságból (DTM), a gyorsasági motoros-világbajnokságból (MotoGP), a Formula 3-ból, vagy a Túraautó-világbajnokságból (WTCC).
A magyar Forma-1-es pálya legutóbbi öt Forma-1-es futamának történetét elolvashatja ide kattintva!
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.