Az 1986-ban felépült Hungaroring hagyományosan lassú és technikás pályának számít a Forma-1-ben, a sportág berkeiben ezért gyakran a monacói versenypályához hasonlítják. A 2011-es Magyar Nagydíj egyetlen DRS-zónája, mikor a pilóták az előzés érdekében aktivizálhatják az autók állítható hátsó szárnyait, a hosszú célegyenesben lesz.
A Hungaroringen, talán éppen azért, mert nagyon technikás, sosem voltak eseménytelen, átlagos futamok. A mogyoródi pályán a Forma-1-en kívül rendeztek más versenyeket is, többek között a Német Túraautó Bajnokságból (DTM), a gyorsasági motoros-világbajnokságból (MotoGP), a Formula 3-ból, vagy a Túraautó-világbajnokságból (WTCC).
A magyar Forma-1-es pálya legutóbbi öt Forma-1-es futamának történetét elolvashatja ide kattintva!
