A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher kiállását sebváltójának meghibásodása okozta a Hungaroringen, de ha nincs ez a gond, szerinte akkor se lehetett volna nyolcadiknál jobb.
Michael Schumacher versenye a Magyar Nagydíj rajtjánál nagyon jól indult, hiszen az időmérőn kiharcolt kilencedik helyről a két Ferrari rontásának köszönhetően azonnal feljött az ötödik helyre. A folytatás viszont már nem alakult ilyen jól.
Túl azon, hogy Fernando Alonso (Ferrari) gyorsan visszaelőzte, és a riválisok kerékcseréje miatt egy körön át vezette a futamot, a Mercedes GP hétszeres világbajnok pilótájának versenye a 27. körben, egy Felipe Massával (ugyancsak Ferrari) vívott harccal ért véget. A legfőbb ok váltóprobléma volt, de a 42 éves pilóta elismerte: későn váltottak intermediate gumiról slickre.
"Egy sebváltó-probléma miatt ért véget idő előtt a versenyem a Hungaroringen - mondta Schumacher. - Nem tudtunk mást tenni, fel kellett adnunk. Amennyire most meg tudjuk ítélni, ennek semmi köze nem volt ahhoz a kipörgéshez, amellyel a Massával való ütközést akartam elkerülni.”
"A futam elején kicsit játszottunk az alacsony keréknyomással, mert azt gondoltuk, hogy a pálya elég gyorsan fel fog száradni. Sajnos éppen az ellenkezője történt, nagyon csúszós lett. Egy körrel elkésve jöttem be kerékcserére, de egyszerre csak egy kocsit tud a csapat kiszolgálni, és Nicóé előbb jött."
Schumacher szerint ezután már úgy tűnt, nincs komoly gond, de így sem tudott volna jobb helyen végezni, mint ahol végül kiesett a versenyből. Csapattársa, Nico Rosberg végül kilencedik lett, két pontot szerezve ezzel magának és a Mercedesnek.
"Nagyon jól elkaptam a rajtot, és máris nyertem három pozíciót - mondta Rosberg. - A futam közepénél azonban az elülső gumik tapadása már nem volt valami jó az egyre nedvesebb pályán, így a csapattal az intermediate-ek mellett döntöttünk."
A zápor azonban nem bizonyult tartósnak, így relatíve gyorsan vissza kellett váltani a slickre, ami viszont újabb pozíciókba került. "A hajrában keményen nyomtam a gázt, hogy meg tudjam előzni Sébastien Buemit (Toro Rosso) és Paul di Restát (Force India). Sikerült is csökkenteni a távolságot, de egyszerűen nem tudtam őket elkapni az utolsó kanyarig."
A 2011-es Forma-1-es világbajnokság állását megtekintheti ide kattintva!
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.