Halász Áron

Halász Áron
Hány embernek kell meghalnia, hogy végre biztonságosak legyenek a zebrák?
 

Hány embernek kell meghalnia, hogy végre biztonságosak legyenek a zebrák?

Örüljünk, hogy Szentendrén győzött a hivatali nagyvonalúság, és a gyalogosok zebrazászlóval védhetik magukat a sűrű autós forgalomban? Halász Áron, a Magyar Kerékpárosklub szóvivője szerint a megoldás nem lehet a probléma tüneti kezelése, a szabályok betartása és konzekvens betartatása mellett a döntéshozóknak újra emberléptékű városokban kell gondolkodniuk. Vélemény.


Budapest élhető város lesz és kész
 

Budapest élhető város lesz és kész

A városvezetés is felismerte, hogy nem folytatható Budapesten az elmúlt 60 év városfejlesztése. Az Akvárium Klubban rendezett „Mitől lesz jobb Budapest?” című, aktivista, építész, városblogger résztvevőkkel megrendezett TEDxYouth@Budapest kerekasztal-beszélgetésén Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója egy sor olyan fejlesztést jelentett be, amelyektől hamarosan még jobb lesz Budapesten élni. A bringás túlsúlyban zajló beszélgetésen viszont kiderült: a sok biciklista még nem minden, de kezdetnek elég jó.