szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A 3,1 milliárd dolláros ügylet körüli huzavona csaknem egy évig tartott, de...

A 3,1 milliárd dolláros ügylet körüli huzavona csaknem egy évig tartott, de még most is heves ellenkezést vált ki a személyiségjogi csoportokból és szervezetekből, amelyek attól tartanak, hogy a Google nem lesz képes garantálni a birtokába került információk biztonságát.
A DoubleClick által kifejlesztett „display advertising platform” révén a hirdetők hatékonyabban juttathatják el üzeneteiket a potenciális vásárlókhoz, személyre szabott tartalmakat állíthatnak elő. A jogvédő szervezeteket is éppen ez aggasztja: a böngészési szokások folyamatos megfigyelése révén összeállított felhasználói rekordok temérdek személyes vonatkozású adatot tartalmazhatnak, amelyek kezelését nem szabályozza törvény. Az említett szervezetek ezért egy "Do Not Track List" létrehozását sürgetik, amely megvédi az internet felhasználókat az úgynevezett viselkedés alapú (behavioral) hirdetések támadásától. Ez a lista nagyjából olyan lenne, mint a már létező "Do Not Call List", amely a telemarketing ellen kínál védelmet.

(forrás: InformationWeek)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!