A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Számukra készítették el az F1 ligát, ahol csapatvezetői és menedzser...
Számukra készítették el az F1 ligát, ahol csapatvezetői és menedzser képességeiket villanthatják meg az érdeklődők. Kevesen mondhatják el a világon, hogy saját, jól menő versenycsapatuk van, hiszen még a legkisebb kategóriákban való eredményes szerepléshez is óriási összegekre van szükség, így a többség egyszerű kívülállóként szemléli az eseményeket. Az egyik hazai internetes portál azonban lehetőséget kínál egy virtuális csapat létrehozására, amivel legalább részben átélhetjük a csapatmenedzseléssel járó izgalmakat.
A www.f1liga.hu weboldalon egy gyors, ingyenes regisztrációt követően bárki létrehozhatja saját F1-es csapatát, amellyel azután a hivatalos versenyhétvégékkel egy időben összemérheti magát a többi játékossal. Kezdetben 100 millió euróból gazdálkodhatunk, amiből saját csapatunkat kell felállítani. A kezdő tőke persze csak látszólag óriási, pillanatok alatt akár csak a pilótavásárlásnál is elkölthetjük, ezért érdemes áttanulmányozni a motor, a karosszéria és a személyzet szekciót is, hogy maradjon mindenre elég keret. A dolog érdekessége, hogy minden egyes alkotóelemet más-más csapattól kell beszereznünk, így például nem vehetjük meg a komplett Ferrari csapatot versenyzőkkel együtt, hanem ha a regnáló világbajnok „szerződtetése” mellett döntünk, akkor már sem a motort, sem a karosszériát nem választhatjuk a Ferrari csapattól, viszont akár legnagyobb kihívóját, a brit Hamiltont is választhatjuk csapattársnak, már amennyiben a büdzsénk is engedi. Az F1 ligában egyedi módon alakították ki a pontozást, természetesen ez is a valódi nagydíjak eredményeit veszi alapul, de az elért eredmények más-más súllyal és pontértékkel szerepelnek, ezért azt sem árt átfutni, mielőtt megszerveznénk a csapatunkat.
A való világtól eltérően itt nem egy teljes szezonra választunk csapatot, hanem két verseny között lehetőségünk van a változtatásra. Minden futamot követően a megszerzett pontok függvényében pénz is üti a markunkat, amiből újjászervezhetjük egységünket. A versenyek után nemcsak a pénzünk gyarapodik, hanem az aktuális verseny kimenetelétől függően az autók és pilóták névértéke is változik, így egy-egy pilóta ára az egekig szökhet, míg másoké a béka feneke alá süllyedhet. Két futam között bármit eladhatunk, és újat vehetünk helyette, ám a fenti megkötés, miszerint egy csapatból csak egy részegységet birtokolhatunk, továbbra is él. Ennek a megoldásnak köszönhetően viszonylag könnyen kijavíthatjuk az esetleges baklövéseinket, javíthatunk a csapatunkon, így a játék folyamatos izgalmakat rejt. Azután idény végén egy jól összeállított egységgel és némi szerencsével mi birtokolhatjuk a világbajnok csapatot.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.