szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Különösen nem azért, hogy azt bármikor előkapva kiselőadást tarthassunk a ***...

Különösen nem azért, hogy azt bármikor előkapva kiselőadást tarthassunk a *** erejéről, sőt, nincs olyan lökött család a világon, aki egy bank összes létező hitelét felveszi, hogy abból minden olyat megvásároljon, amire nincs is szüksége (stipistopi, ugye…). 

De mennyire hazudik egy iPhone reklám? Nos, egy kísérletező kedvű felhasználónak hála, az alábbi videó segítségével most megtekinthetjük, mi a különbség a reklám és a valóság között: az iPhone reklámban a következők történnek:

1. Megnyitják a Safarit, egy előre betöltött (preloaded) nytimes.com oldallal, majd nyitnak egy új lapot.
2. Megkeresnek egy pozíciót a beépített „maps” alkalmazással
3. Végül megnyitják a levelezőt, letöltenek egy levelet és letöltenek egy 10KB-os csatolmányt.

Lássuk, hogyan mutat mindez a reklámban (baloldalt) és a valóságban (jobb oldalon).

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!